مزایای انتخاب کابینت‌ها سفارشی برای آشپزخانه جدید شما

کابینت
کابینت اشتباهاتی که هنگام بازسازی باید از آنها اجتناب کنید
مارس 12, 2022
انواع کابینت
انواع کابینت همه چیز در مورد آشپزخانه و چگونگی انتخاب آن
مارس 13, 2022

مزایای انتخاب کابینت‌ها سفارشی برای آشپزخانه جدید شما

مزایای انتخاب کابینت‌ها سفارشی برای بیشتر آشپزخانه‌ها، کابینت‌ها نقطه کانونی فضا هستند. در حالی که آن‌ها فقط جعبه‌های پر از قفسه‌ها و کشوها و درها هستند، اثاثیه آشپزخانه هم هستند. در نتیجه، شما باید مطمئن شوید که آن‌هایی که نصب می‌کنید برای آخرین بار ساخته شده‌اند و یک طرح را نشان می‌دهد که سبک و شخصیت صاحب‌خانه را نشان می‌دهد.

برخی از مزایای ارائه‌شده در هنگام انتخاب کابینت‌های آشپزخانه سفارشی، بیش از امکانات تولید انبوه فروخته‌شده در فروشگاه‌های بزرگ، در اینجا یافت می‌شود.

طراحی و ساخته شده تا ماندگار شود

​​​​​​​​کابینت‌های سفارشی توسط صنعتگران ماهر و با تجربه طراحی می‌شوند نه یک خط مونتاژ. سازندگان حرفه‌ای کابینه به کاری که انجام می‌دهند و از مواد با کیفیت استفاده می‌کنند، افتخار می‌کنند و به خلق چیزی که یک اثر هنری واقعی است، پایان می‌دهند. همچنین، کابینت‌های سفارشی برای آخرین بار ساخته می‌شوند، که به این معنی است که شما در آینده نزدیک مجبور نخواهید بود آن‌ها را جایگزین کنید.

منابع محلی

​​​​​​​​اگر نگران این هستید که چوب کابینت‌های شما از کجا تامین می‌شود، می‌توانید سود کابینت‌های سفارشی را ببینید. شما گزینه چوب بیشتری برای پروژه خواهید داشت، از جمله انتخاب گزینه‌هایی که به صورت محلی تامین می‌شوند. این می‌تواند برای شما و محیط‌زیست مفید باشد.

شخصا مواد استفاده‌شده را انتخاب کنید

​​​​​​​​در حالی که ممکن است هنگام نگاه کردن به کابینت‌های سهام صدها ترکیب وجود داشته باشد، شما هنوز هم با آنچه در دسترس است محدود خواهید بود. زمانی که کابینت‌های سفارشی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید چوب، روکش، سبک و سخت‌افزار را براساس نیازها و خواسته‌های خود انتخاب کنید. با کابل موجودی، شما چیزی از یک خط مونتاژ به دست می‌آورید، که به این معنی است که ممکن است روکش‌ها و مواد غیرمنطبق وجود داشته باشند. کابینت‌های سفارشی برای سفارش با موادی که شما با دست انتخاب می‌کنید، ساخته می‌شوند. آن‌ها هم چنین در یک زمان تمام می‌شوند، بنابراین شما نگاه ثابتی به تمام کابینت‌ها دارید.

متناسب با فضای شما ساخته شده است

​​​​​​​آیا شما یک طرح کف غیر متعارف یا طرح منحصر به فرد آشپزخانه دارید؟ کابینت های انبار برای یک آشپزخانه انبار طراحی شده‌اند، که به این معنی است که شما ممکن است فضایی باقی مانده داشته باشید. در حالی که پرکننده‌ها وجود دارند که می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند، آن‌ها می‌توانند فضا را “خاموش” کنند. با کابینت‌های سفارشی، شما می‌توانید اندازه‌ای را که آن‌ها نیاز دارند مشخص کنید تا مطمئن شوید که هیچ ماده پرکننده مورد نیاز نیست. این به شما این امکان را می‌دهد که از هر اینچ مربع در آشپزخانه خود استفاده کنید. واقعیت این است که کابینت‌های سفارشی بدون توجه به اندازه و یا منحصر به فرد بودن آشپزخانه شما، تناسب کاملی برای شما فراهم می‌کنند.

همانطور که می‌بینید، انتخاب کابینت‌های سفارشی منطقی است. در حالی که هزینه ممکن است کمی بیشتر از قفسه‌های سهام باشد، ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. شما کابینت‌هایی را دریافت خواهید کرد که به طور خاص برای فضا و مشخصات دقیق شما طراحی شده‌اند. این چیزی است که توسط گزینه‌های کابینه سهام ارائه نمی‌شود.

راهنمای مفید برای انتخاب درب کابینت به سبک مناسب

زمانی که درهای کابینت شما باز می‌شود، به سرعت متوجه خواهید شد که گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌ها به عنوان یک سبک در پنچره دار به آن اشاره می‌شود. این نوع از درها را دره‌ای شاکر نیز می‌نامند و برای صاحب‌خانه‌ها جذاب هستند چون لبه‌های تیز و خطوط ساده و تمیز ارائه می‌دهند.

هنگامی که شما این نوع در را انتخاب می‌کنید، می‌توانید طیف وسیعی از رنگ‌ها یا لکه‌ها را انتخاب کنید تا ظاهر را برای تکمیل دکور دیگر در آشپزخانه خود سفارشی کنید. همچنین، برای کشوها، شما می‌توانید یک در به سبک دال انتخاب کنید، یا همان پانل مرکزی که در کابینت قرار دارد را انتخاب کنید.

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های این نوع از در کابینه این است که به طور کامل برای هر نوع دکور ترکیب می‌شود، بدون توجه به این که شما یک آشپزخانه روستایی با طراوت، آشپزخانه روستایی کلاسیک و یا حتی حمام شیک و مدرن دارید.

لکه و رنگ برای درب کابینت

​​​​​​​​صرف‌نظر از سبک در کابینت که انتخاب می‌کنید، متوجه خواهید شد که انواع مختلفی از گلازها، لکه‌ها و رنگ‌ها نیز وجود دارند که باید از میان آن‌ها انتخاب کنید. با این حال، حتی اگر شما قلب خود را بر روی یک رنگ منحصر به فرد قرار دهید که سنتی در نظر گرفته نمی‌شود، با کابینت‌های سفارشی ممکن است. این یکی از بزرگ‌ترین فواید انتخاب کابینت‌های سفارشی طراحی‌شده و ساخته‌شده است و باید به خاطر داشته باشید که آیا در حال برنامه‌ریزی برای بیرون رفتن از آشپزخانه و یا حمام هستید.

به خاطر داشته باشید که اگر رنگ را انتخاب کنید، به پایان بی‌زمانی می‌رسید که بسیاری از مردم از کابینت‌های چوبی قدردانی می‌کنند؛ اما به مرور زمان ترک‌های ایجاد شده در خط تولید با گسترش و یا کوچک شدن چوب ظاهر می‌شود.

تکنیک های تکمیل درب های کابینت شما

​​​​​​​​مزیت دیگر انتخاب دره‌ای کابینت سفارشی این است که می‌توانید از انواع تکنیک‌های پرداخت لذت ببرید. اینها را می‌توانید در کابینت‌های خود به کار ببرید تا آن لمس ویژه را فراهم کنید و به پایان رساندن ظاهر فضا کمک کنید. اگر یک روکش ضد قالب انتخاب کنید، درها با دقت پیر خواهند شد، از جمله ساییدن به گوشه‌ها، سوراخ‌های کرمی، فرو رفتگی‌های کوچک و سوراخ شدگی. چندین گزینه برای انتخاب وجود دارد و شما می‌توانید با سازنده کابینه خود صحبت کنید تا موردی را پیدا کنید که به بهترین شکل با نیازهای شما هماهنگ باشد.

انتخاب درب مناسب خانه شما

​​​​​​​​صرف‌نظر از این که کابینت‌های شما در حمام، آشپزخانه، اتاق‌خواب و یا جای دیگری نصب شده‌اند، چیزی که انتخاب می‌کنید این است که بر احساس و ظاهر فضا تاثیر بگذارید. دقت کنید که این مساله را در ذهن داشته باشید و گزینه‌ها را به دقت در نظر بگیرید تا موردی را پیدا کنید که به بهترین شکل با اولویت‌های سبک شما هماهنگ باشد.

مزایای انتخاب کابینت‌ها سفارشی کار کردن با یک کابینت ساز سفارشی یک گزینه هوشمندانه است چون شما می‌توانید دقیقا مشخص کنید که چه می‌خواهید و به چه چیزی نیاز دارید، و ظاهر مورد نظر خود را به دست آورید.

​​گروه کوا با تجربه بسیار زیاد و همچنین به دلیل دست اول بوده است.

زمینه تامین ورق های چوب و دارا بودن کارگاه های بسیار بزرگ در ایران می باشد.

بهترین و مدرن ترین کابینت ها را برای شما با بهترین قیمت خلق می کند.

آدرس دفتر مرکزی:سهروردی شمالی، خیابان میرزای زینالی، پلاک ۵۴ ، واحد6

تلفن ثابت:02188397820

مشاوره 24 ساعته رایگان

تماس با واتساپ:09122570293

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان