کابینت اشتباهاتی که هنگام بازسازی باید از آنها اجتناب کنید

کابینت ممبران
کابینت ممبران در برج امپریال
مارس 9, 2022
مزایای انتخاب کابینت‌ها سفارشی برای آشپزخانه جدید شما
مارس 12, 2022

کابینت اشتباهاتی که هنگام بازسازی باید از آنها اجتناب کنید

کابینت

کابینت

 کابینت اگر شما در حال برنامه‌ریزی برای اصلاح کابینت‌های خود هستید، می‌دانید که در حالی که این کار سخت است، می‌تواند به کاهش هزینه بازسازی آشپزخانه به طور قابل‌توجهی کمک کند. با این حال، تنها به این دلیل که شما می‌خواهید در این فرآیند صرفه‌جویی کنید، به این معنی نیست که در مورد این فرآیند و یا موادی که استفاده می‌کنید، باید از آن استفاده کنید. واقعیت این است که اصلاح کابینت‌ها برای اینکه عالی به نظر برسند نیاز به کمی مهارت دارد و در برخی موارد، اجازه دادن به متخصصان برای رسیدگی به کار بهترین است.

با این حال، اگر مصمم هستید که این فرآیند را به تنهایی انجام دهید، مطمئن شوید که از اشتباه‌ات رایج در اینجا اجتناب کنید.

در شرایط آب و هوایی و طبیعی شدید کار نکنید

زمانی که پروژه بسیار گرم یا بسیار سرد است، سعی نکنید آن را شروع کنید. در حالی که شما باید به اندازه کافی گرم باشد تا درها و پنجره‌های خود را برای تهویه باز نگه دارید، اگر هوا خیلی گرم است، محصولات نهایی مورد استفاده به درستی تنظیم نخواهند شد.

مطمئن شوید که کابینت ها را به درستی آماده کرده اید

​​​​​​​​یکی از دلایل اصلی برای پروژه‌های اصلاح ناموفق برای کابینت‌ها این است که اگر سطوح را به درستی آماده نکنید. شما باید درها را از هم جدا کنید و همه درها و دستگیره را بردارید. سطوح کابینت‌ها نیز باید قبل از رنگ‌آمیزی، نقاشی و یا آماده شدن، برداشته و علامت‌گذاری شوند. اگر شما از هر کدام از این مراحل صرف‌نظر کنید، منجر به بدتر شدن وضعیت کابینت‌های شما نسبت به قبل از شروع کار خواهد شد.

مطمئن شوید که ابزار لازم را جمع می‌کنید

​​​​​​​​اگر می‌خواهید کابینت‌های آشپزخانه خود را به درستی تمام کنید، باید مطمئن شوید که ابزارهای مناسب را در دسترس دارید. این معمولا شامل (‏اما ممکن است تمام ابزار مورد نیاز شما نباشد)‏لکه و یا رنگی که می‌خواهید استفاده کنید، پرایمر، دستکش، برس، سنباده و خوشه‌چین است.

اندازه‌گیری دقیق

​​​​​​​​اشتباه رایج دیگر این است که شما کابینت‌ها را به درستی اندازه‌گیری نمی‌کنید. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است محصول کافی برای رسیدگی به کار به دست نیاورید. اندازه‌گیری‌های لازم را انجام دهید و قبل از رفتن به فروشگاه همه چیز را یادداشت کنید.

محصولات خود را قبل از استفاده تست کنید

​​​​​​​​یک قسمت آزمایشی کوچک بر روی کابینت‌های خود انتخاب کنید تا محصولات نهایی و فرآیندی که می‌خواهید استفاده کنید را بررسی کنید. این کار باعث می‌شود مطمئن شوید که شما محصولات درست را خریداری کرده‌اید، که شما آن‌ها را به درستی اعمال کرده‌اید و سطح محصول انتخاب‌شده را همانطور که باید جذب خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید، اگر شما انتخاب کرده‌اید که کابینت‌های خود را اصلاح کنید، نمی‌توانید این روند را تسریع کنید. اگر این کار را بکنید، نتایج ممکن است آن چیزی نباشند که شما به دنبالش هستید.

با انتخاب کابینت مناسب، حمام خود را بزرگتر نشان دهید

اگر شما مانند تعداد زیادی از مردم باشید، حمام شما یک منطقه راحتی است، یک عقب‌نشینی که در آن می‌توانید از سکوت لذت ببرید، “وقت من”. در حالی که ممکن است در فکر حمامی بزرگ باشید که در آن می‌توانید به تنهایی پخش شوید و از آن لذت ببرید، این همیشه برای بسیاری از مردم واقعیت ندارد. برای بسیاری، حمام یک فضای کوچک و تنگ است که محیط راحتی و آرامش ایجاد نمی‌کند.

خبره‌ای خوبی وجود دارد و، نه، این شامل خراب کردن دیوارها برای گسترش اتاق نمی‌شود. یکی از رایج‌ترین، موثرترین و کاربردی ترین راه‌ها برای بزرگ‌تر جلوه دادن حمام، نصب کابینت‌ها و محلول‌های ذخیره‌سازی مناسب است.

چند نکته که به شما کمک می‌کند ذهن خود را به این فکر بیندازید که حمام شما بزرگ‌تر از چیزی است که می‌توانید در اینجا پیدا کنید.

رنگ تک رنگ و سایه روشن را انتخاب کنید

در مورد موضوع حمام خود فکر کنید و کابینت‌هایی انتخاب کنید که با فضا ترکیب شوند. اگر می‌توانید تا جایی که می‌توانید نور یک سایه را انتخاب کنید. سفید، یا رنگ نور دیگر، صرف‌نظر از این که توسط لوازم روشنایی یا نور طبیعی تامین می‌شود یا نه، نور را منعکس خواهد کرد. اگر نور سطوح کابینت‌های شما را لمس کند، به عقب بازخواهد گشت، و اتاق را روشن‌تر، بزرگ‌تر و بسیار جادارتر می‌کند.

اگر کابینت‌های چوبی را انتخاب می‌کنید، به جای کابینت‌های رنگی تیره، باید چوب‌های سبک تری را انتخاب کنید. یک چوب با رنگ روشن اجازه انعکاس نور بیشتری از سطوح را می‌دهد و باعث نمی‌شود که اتاق بیش از آنچه واقعا هست شلوغ به نظر برسد.

کابینت خود را از نظر استراتژیک قرار دهید

​​​​​​​​در مورد فضاهای دستشویی خود فکر کنید که معمولا به طور مثال به طرف در نمی‌روند. در اغلب موارد، این فضا خالی باقی خواهد ماند. این به خصوص در صورتی صادق است که سقف منزل شما بالاتر از چیزی باشد که در اغلب خانه‌ها یافت می‌شود. همچنین می‌توانید قفسه‌های ذخیره‌سازی تزیینی نصب کنید تا لوازم حمام، نمک و چیزهای دیگر را نگه دارید. همچنین می‌توانید از کابینت‌ها برای ذخیره کاغذ توالت اضافی، پاک‌کننده‌ها و برای آزاد کردن فضای ذخیره‌سازی زیر سینک استفاده کنید.

 

از کابینت ها برای به حداکثر رساندن فضای عمودی در حمام استفاده کنید

شما باید به این فکر کنید که کابینت‌هایی داشته باشید که تا سقف ادامه پیدا کنند. وقتی در ارتفاع عمودی رنگ اضافه می‌کنید، باعث می‌شود که چشم شما بالا برود و احساس حمام را بزرگ کند. همچنین ایده خوبی است که از فضا بر روی سر خود استفاده کنید چون احساس تنگی که ممکن است در غیر این صورت به دست آورید را به حداقل می‌رساند اگر تمام کابینت‌ها در سطح چشم یا پایین‌تر باشند.

نصب کابینت‌های ذخیره‌سازی باز را در نظر بگیرید

​​​​​​​​زمانی که کابینت‌های ذخیره‌سازی باز را انتخاب می‌کنید، می‌توانید ذهن خود را فریب دهید و فکر کنید که آن‌ها به اندازه کافی جا نمی‌گیرند. این به خاطر این واقعیت است که چشم‌ها می‌توانند درون و زیر را ببینند. به خاطر داشته باشید که اگر این گزینه را انتخاب کنید، باید درهم و برهمی را به حداقل برسانید.

زمانی که از کابینت‌ها به صورت استراتژیک استفاده می‌کنید و سبک و طراحی مناسب را انتخاب می‌کنید، در واقع می‌توانید به بزرگ‌تر شدن هر حمام بزرگی کمک کنید. همچنین اگر ایده خاصی از آنچه می‌خواهید برای فضا داشته باشید، می‌توانید از کابینت‌های سفارشی استفاده کنید.

 

​​گروه کوا با تجربه بسیار زیاد و همچنین به دلیل دست اول بوده است.

زمینه تامین ورق های چوب و دارا بودن کارگاه های بسیار بزرگ در ایران می باشد.

بهترین و مدرن ترین کابینت ها را برای شما با بهترین قیمت خلق می کند.

آدرس دفتر مرکزی:سهروردی شمالی، خیابان میرزای زینالی، پلاک ۵۴ ، واحد6

تلفن ثابت:02188397820

مشاوره 24 ساعته رایگان

تماس با واتساپ:09122570293

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان