درپوش تخلیه چگونه یک درپوش تخلیه پاپ آپ را در سینک حمام خود نصب کنید

کابینت آنتیک بخریم یا کابینت لوکس و بروز؟
مارس 19, 2022
طراحی اتاق
طراحی اتاق نکات و عکس‌ها برای طراحی اتاق خواب اصلی کوچک
آوریل 13, 2022

درپوش تخلیه چگونه یک درپوش تخلیه پاپ آپ را در سینک حمام خود نصب کنید

​​​​​​​​درپوش تخلیه برای بیشتر سینک های حمام، دستگاه توقف کننده تخلیه، یک مونتاژ رو به بالا است که با استفاده از یک میله عمودی کوچک متصل به میله محوری در زیر سینک کار می‌کند. این میله بالا و پایین می‌رود و از سوراخ کوچکی در پشت بدنه شیر آب بیرون می‌زند. میله محوری یک اتصال را در داخل لوله تخلیه حرکت می‌دهد، و در صورت نیاز درپوش را بالا یا پایین می‌برد.

هر زمان که یک سینک جدید نصب می‌کنید، باید یک درپوش تخلیه جدید نصب کنید. و گاهی اوقات هنگامی که شما در حال نصب یک شیر آب جدید هستید، ممکن است با یک مسدود کننده سر و کار داشته باشید که باید با مسدود کننده سر و کار داشته باشد. در نهایت، اگر یک سینک تخلیه شروع به نشت کند، می‌توانید یک محفظه باز جدید بخرید تا جایگزین محفظه معیوب قدیمی شود. نصب مسدود کننده تخلیه معمولا نسبتا ساده و ساده است، اما گاهی اوقات فرآیند به دلیل تغییرات در تثبیت یا اتصالات می‌تواند کمی پیچیده‌تر شود.

قبل از شروع

​​​​​​​​مسدود کننده‌های جوهر در روکش‌های فلزی مختلف برای حلقه تخلیه قابل‌مشاهده و مسدود کننده برای مطابقت با هر سخت‌افزار که دارید، در دسترس هستند. مونتاژ تخلیه کم‌تر می‌تواند از فلز با دوام یا پلاستیک ارزان‌تر ساخته شود. لوله‌کش‌های حرفه‌ای گاهی اوقات احساس می‌کنند که مجمع‌های فلزی بهتر هستند، اما مجمع‌های پلاستیکی پاپ آپ به طور کلی برای DIYers خوب هستند، با این حال اگر در هنگام نصب بیش از حد سفت شوید، ممکن است کمی مستعد شکستگی باشند.

علاوه بر گیره گیره‌ای معمولی که از میله لیفت، میله محور و توپ داخلی برای بلند کردن و پایین آوردن گیره استفاده می‌کنند، اکنون گیره گیره‌ای فنری وجود دارند که هیچ کدام از این قطعات محوری را ندارند. در حال حاضر نوع مستعمل درن برای گرمابه‌ها بسیار محبوب است. این موانع با بار فنر به سادگی با فشار دادن به درپوش از داخل سینک باز و بسته می‌شوند. یک فشار باعث می‌شود که مسدود کننده در موقعیت بسته قفل شود، فشار بعدی مسدود کننده را آزاد می‌کند و به فنر داخلی اجازه می‌دهد تا آن را به موقعیت باز برگرداند. این موانع ارزش در نظر گرفتن دارند، چون آن‌ها

نصب آن‌ها بسیار آسان است. با این حال، آن‌ها نیاز دارند که کاربر از طریق آب ایستاده به آن دسترسی پیدا کند تا درپوش را آزاد کند و سینک را تخلیه کند.

مجموعه تخلیه قدیمی را بردارید 

​​​​​​​​ درپوش تخلیهلوسن و حذف تله P از انباره تخلیه شاخه و انباره تخلیه سینک، با استفاده از پلاترهای نوع کانال. با کمی تله، ممکن است بتوانید تله را با دست و بدون آچار شل کنید و از بین ببرید. ممکن است مقداری آب در تله باشد، بنابراین یک سطل را زیر تله بگذارید تا این آب را بگیرد.

سپس، اگر یک مجموعه اتصال پاپ آپ قدیمی وجود دارد، آن را استخراج کنید.

​​​​​​​​در حال حاضر، از پلایرهای نوع کانال برای برداشتن مهره نصب شونده از روی لوله تخلیه قدیمی استفاده کنید. کل مجموعه تخلیه را از سینک خالی کنید. این امر ممکن است نیاز به تکان دادن دم بند برای شکستن درز روی بال تخلیه داشته باشد.

با برداشتن فاضلاب، سینک را به طور کامل از آوار و پوتی کهنه تمیز کنید.

درپوش تخلیه پاپ آپ جدید را آماده کنید

​​​​​​​​قطعات مونتاژ پاپ آپ جدید را جدا کنید، سپس پیچ را باز کنید و مهره نصب را از چرخ تخلیه بردارید. ماشین ظرف‌شویی پلاستیکی را نصب کن و بعد ماشین ظرف‌شویی را. تمام راه را تا آنجا که در اینجا نشان‌داده شده‌است، به پایین فشار دهید.

اعمال ترکیب مشترک لوله

​​​​​​​​لایه نازکی از ترکیب مشترک لوله را در قسمت بالای ماشین ظرف‌شویی قرار دهید که در برابر سینک قرار می‌گیرد. استفاده از ترکیب مشترک روی لاستیک تضمین خواهد کرد که آن را در مقابل کف دهانه تخلیه مخزن محکم می‌کند. در حالی که ترکیب اتصال لوله به شدت ضروری نیست، بدون آن ممکن است در محکم کردن لاستیک مشکل داشته باشید.

اعمال پوتی پلامبرز

​​​​​​​​یک مهره‌ی دست و دل باز از پوتی لوله دار را به زیر بال بر روی حلقه تخلیه مخزن وارد کنید. بتونه به بخش بالایی آب‌بندی تخلیه در برابر دهانه تخلیه کمک خواهد کرد.

اگر پوتی لوله دار ندارید و یا نمی‌توانید از آن بر روی نوع سینک خود استفاده کنید، می‌توانید از سیلیکون کلک استفاده کنید. برخی از مجموعه‌های پاپ آپ با یک واشر کف یا لاستیک برای استفاده به جای بتونه یا گل‌کلم پلبرز می‌آیند.

قطعات تخلیه را وصل کنید

​​​​​​​​دستگاه تخلیه تخلیه پاپ آپ را از طریق دهانه تخلیه از زیر سینک تا جایی که می‌توانید بالا بکشید. در حالی که قطعه تخلیه را در جای خود نگه‌داشته اید، حلقه تخلیه را در دهانه بالای سینک قرار دهید، و حلقه را تا جایی که می‌توانید با دست بر روی قطعه تخلیه بکشید. (‏مطمئن شوید که قطعات به درستی رزوه شده و متقاطع نشده باشند)‏. برای الان، فقط نیاز داره که خیلی سخت باشه. که اینجا نگهش داره

مجموعه تخلیه را سفت کنید

​​​​​​​​از زیر سینک، بخش آخر گیر را با یک دست بی‌حرکت نگه دارید و the را به سمت پایین سینک تنگ‌تر کنید. اطمینان حاصل کنید که باز شدن در قسمت انتهایی (‏جایی که اهرم پاپ آپ مناسب خواهد بود)‏مستقیما به سمت دیوار اشاره می‌کند.

مهره سوار شونده را با پلایرهای نوع کانال محکم کنید در حالی که به نگه داشتن گیره در جای خود ادامه دهید. این آجیل را بیش از حد سفت نکنید، اما مطمئن شوید که به اندازه کافی ایمن است به طوری که زه‌کشی در دهانه آبکشی نمی‌چرخد.

درب تخلیه را در جای خود قرار دهید

​​​​​​​​گیره پاپ آپ را در دهانه تخلیه در داخل سینک قرار دهید، و اطمینان حاصل کنید که سوراخ در پیوند رو به پشت سینک قرار دارد. معمولا در هر طرف توپ پلاستیکی یک واشر پلاستیکی وجود دارد. شما باید بتوانید لغزش نوک میله محوری را از طریق باز شدن در اتصال توقف کننده در داخل مجمع‌های تخلیه احساس کنید.

گور پشته سیم محوری که روی لبه پل گیر کرده بود، بنابراین گلوله داخل زه گیر بسته می‌شود. عملکرد میله محور را تست کنید تا مطمئن شوید که درپوش به طور آزادانه در درین بالا و پایین می‌رود. اگر دستگاه پاپ آپ به درستی کار می‌کند، می‌توانید مهره را سفت کنید

محکم دست. اگر دستگاه پاپ آپ کار نمی‌کند، درپوش و میله محور را دوباره قرار دهید تا قطعات به درستی متصل شوند.

اگر تکان دادن میله محوری سخت باشد، به احتمال زیاد گردنده میله محوری بیش از حد سفت شده و نیاز به کمی شل شدن دارد.

گروه کوا با تجربه بسیار زیاد و همچنین به دلیل دست اول بوده است.

زمینه تامین ورق های چوب و دارا بودن کارگاه های بسیار بزرگ در ایران می باشد.

بهترین و مدرن ترین کابینت ها را برای شما با بهترین قیمت خلق می کند.

آدرس دفتر مرکزی:سهروردی شمالی، خیابان میرزای زینالی، پلاک ۵۴ ، واحد6

تلفن ثابت:02188397820

مشاوره 24 ساعته رایگان

تماس با واتساپ:09122570293

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان