اجرای مدرن ترین دکور های در ایران

روش‌های آسان و کم‌هزینه زیبا شدن آشپزخانه ​​​​​​​
نوامبر 23, 2021
میانگین هزینه ی تجهیز آشپزخانه در دنیا
نوامبر 23, 2021

اجرای مدرن ترین دکور های در ایران

آشپزخانه در هر خانه‌ای یکی از مهم‌ترین مکان‌ها محسوب می‌شود و دلیل اهمیت این مکان خاص نیز آن است که عموماً بیشترین استفاده از آن توسط خانم‌ها صورت می‌گیرد و آن‌ها بیشتر وقت خود را در آشپزخانه صرف می‌کنند. از همین رو دکوراسیون، نحوه چیدمان و مدل کابینت انتخابی شما بسیار مهم است. زیرا همان‌طور که به این اشاره کردیم بیشترین مواجهه را با این مکان خواهید داشت. همچنین دکوراسیون مناسب و مدرن آشپزخانه به زیبایی و جلوه کلی خانه شما نیز کمک می‌کند. از آن جایی که کابینت‌ها تأثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری آشپزخانه شما دارند در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالب مهم دررابطه‌با دکوراسیون داخلی، کابینت و بازسازی بپردازیم. برای آگاهی هر چه بیشتر در این زمینه تا انتهای این مقاله با ما باشید.


دکوراسیون و طراحی کابینت آشپزخانه


همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم دکوراسیون و طراحی کابینت آشپزخانه در زیبایی محیط آشپزخانه و در نهایت دکوراسیون کل خانه تأثیرگذار است. اما آن چه که واضح است علاوه بر طراحی و مدل کابینت‌های درپوشش دهی و ایجاد یک فضای کاربردی نیز بسیار مهم است. بسیار مهم است که کابینت‌ها به‌گونه‌ای طراحی شوند که علاوه بر زیبایی، جادار بوده و تمامی وسایل موردنیاز شما در آشپزخانه را در خود جای دهند.
کابینت‌ها دارای مدل‌ها و انواع مختلفی هستند. اما به‌طورکلی بر اساس متریالی که در ساخت آنها مورداستفاده قرار می‌گیرد به دودسته چوبی و فلزی تقسیم می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید کابینت‌های چوبی که در دسته کابینت‌های قدیمی می‌گنجد، از کابینت‌های آشپزخانه ایرانی به شمار می‌روند. در ادامه به تشریح دو نوع از پر طرف‌دارترین انواع کابینت‌های مدرن پرداخته‌ایم.


کابینت ممبران

 


برای آن که بهتر بتوانید کابینت ممبران را در ذهن خود تصویرسازی کنید باید بگوییم که کابینت ممبران تقریباً همان کابینت‌های ام‌دی‌اف هستند که تنها تفاوتشان در روکش و سطح آن‌هاست. همان‌طور که از نام کابینت ممبران مشخص است روکش این نوع از کابینت‌ها از یک تکنولوژی جدید به نام ممبران است. نوع روکش چوبی کابینت ممبران شباهت زیادی به اصل چوب دارد.


 
 کابینت هایگلاس

 


کابینت هایگلاس یکی از پرطرف‌دارترین و زیباترین کابینت‌ها در بین انواع کابینت‌ها به شمار می‌رود. این کابینت‌ها برای طراحی در آشپزخانه های مدرن بسیار کاربردی است. از ویژگی های بارز این کابینت هایگلاس می توان به درخشندگی فوق العاده آن اشاره کرد.همچنین متریال هایگلاس دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ بوده و مقاومت بالایی دارند.


بازسازی کابینت مدرن

 


به دلیل روی کار آمدن کابینت‌های مدرن و زیبایی و کاربرد خاصشان خیلی از افراد به دنبال بازسازی کابینت مدرن هستند. جهت تعویض و یا بازسازی کابینت مدرن در ابتدا توصیه می‌کنیم از گروه کوا به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید. همچنین گروه کوا با داشتن تیمی حرفه‌ای و تخصصی در صورت نیاز به بازسازی کابینت مدرن با استفاده از بهترین متریال، تجهیزات و طراحی فوق‌العاده به بازسازی کابینت‌های شما خواهد پرداخت. گروه تخصصی کوا به اجرای مدرن‌ترین دکوراسیون‌های دنیا مسلط بوده و به‌راحتی آن را در خانه‌های شما پیاده‌سازی می‌کنند. 
در این مقاله سعی کردیم تا شما را با برخی از پر طرف‌دارترین نوع کابینت‌ها آشنا کنیم و راهکاری سریع و حرفه‌ای جهت بازسازی کابینت مدرن خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان