چوب کابینت نگاهی از نزدیک و شخصی

کابینت آشپزخانه
بازسازی آشپزخانه چگونه می توان به موفقیت در بازسازی آشپزخانه دست یافت
فوریه 16, 2022
24ایده کابینت آشپزخانه
24ایده کابینت آشپزخانه برای یک آشپزخانه خیره کننده
فوریه 19, 2022

چوب کابینت نگاهی از نزدیک و شخصی

چوب کابینت آشپزخانه‌های مدرن اغلب تحت سلطه وسایل شگفت‌انگیز و لوکس فولاد ضد زنگ و لوازم جانبی آینده هستند. با توجه به تمام این فلزات سخت و سرد و فولاد، تنها منطقی است که شما یک آلمان نرم‌تر و طبیعی‌تر در فضا می‌خواهید. اینجاست که چوب کابینه شما وارد می‌شود. بافت و گرمای ایجاد شده توسط کابینت‌های چوب طبیعی می‌تواند کنتراست مورد نیاز فضا را فراهم کند و به جمع کردن کل آشپزخانه شما کمک کند.

صرف‌نظر از این که آیا شما در یک انبار شهری مدرن زندگی می‌کنید، یا یک کلبه روستایی و یا یک ملک بازسازی‌شده ویکتوریایی، احساس آشپزخانه شما تحت‌تاثیر چوبی قرار می‌گیرد که برای کابینت‌های خود انتخاب می‌کنید. در نتیجه، اکنون زمان آشنایی بیشتر با محبوب‌ترین گزینه‌ها است.

گزینه‌ها و انواع چوب کابینت

​​​​​​​​در حالی که شما متوجه خواهید شد که انتخاب ارائه‌شده توسط یک کابینت ساز سفارشی ممکن است از دیگران متفاوت باشد، برخی از انواع و سبک‌های اولیه چوب که شما باید از آن‌ها انتخاب کنید، و آنچه که باید ارائه دهد، را می‌توانید در اینجا پیدا کنید.

به خاطر داشته باشید که تمام چوب ¬ هایی که برای ساخت مبلمان و یا کابینت استفاده می ¬ شوند به عنوان نرم یا سخت طبقه‌بندی می ¬ شوند. گزینه‌های چوب سخت از درختان شامل هیکوری، غان، گیلاس، بلوط و افرا هستند در حالی که سوزنی برگان از سدر، کاج و صنوبر می‌آیند.

هر یک از بیشه‌های ذکر شده در اینجا “شخصیت” خود را دارد که به خاطر گره‌ها و یا پیچ‌هایی است که در دانه وجود دارد، نشانه‌هایی که توسط پرندگان و موجودات دیگر باقی می‌ماند و لکه‌های ایجاد شده توسط شیره یا صمغ درخت. صرف‌نظر از این که چه گزینه‌ای را انتخاب می‌کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که آن جذابیت و ویژگی‌های طبیعی خودش را دارد. ​​​​​​​

چوب کابینت

​​​​​​​​قبل از این که چوبی را برای کابینت‌های سفارشی خود انتخاب کنید، باید نگاهی به دکور دیگر در منزل خود بیاندازید. در حالی که شما مجبور نیستید چوب‌های “متناسب” را انتخاب کنید، ایده خوبی است که چیزی را انتخاب کنید که مکمل دهه‌های دیگر باشد.

​گروه کوا با تجربه بسیار زیاد و همچنین به دلیل دست اول بوده است.

زمینه تامین ورق های چوب و دارا بودن کارگاه های بسیار بزرگ در ایران می باشد.

بهترین و مدرن ترین کابینت ها را برای شما با بهترین قیمت خلق می کند.

آدرس دفتر مرکزی:سهروردی شمالی، خیابان میرزای زینالی، پلاک ۵۴ ، واحد6

تلفن ثابت:02188397820

مشاوره 24 ساعته رایگان

تماس با واتساپ:09122570293

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان