سبک چیدمان فضای داخلی

دکوراسیون فورمال یا رسمی
می 8, 2014
کابینت آشپزخانه هایگلاس
فوریه 27, 2021

سبک چیدمان فضای داخلی

راهنمای انتخاب سبک چیدمان فضای داخلی

رنگ ها و الگوهایی را انتخاب کنید که سبک شما را به بهترین وجه بیان کند

چه در حال تزئین یک اتاق یک نفره و چه یک خانه کامل هستید ، می توانید تم و سبک مناسب را متناسب با آن پیدا کنید. بر روی الویتها ، گزینه ها و عناصر خود تمرکز کنید که به شما امکان می دهد به اتاق یا خانه رویایی خود برسید – حتی اگر در یک کلبه یا قلعه در حال بازسازی هستید.

با وجود محصولات بسیار زیادی که در بازار وجود دارد ، افراد سراسر جهان را سفر می کنند تا بتوانند انتظارات خود را برای خانه هایشان فراهم سازند ، از این رو گزینه های زیادی در دسترس آنها قرار دارد. پهنه ای بیکران از رنگ ها ، تزئینات و قیمت ها وجود دارد. اگرچه وقتی می خواهیم فضای داخلی منزل شما را جلوه دهیم ، با توجه به محدویت فضای مجاز باید برای پروژه خود به انتخاب سبک بپردازیم.

شروع با اصول اولیه

اگر هنوز سبک خاص خود را مشخص نکرده اید ، یا اگر در مورد نحوه کار خود تردید دارید ، می توانید چهار سبک اصلی را انتخاب کنید:

سبک کژوال: کژوال ظاهر راحتی ، گرما و آرامش را به خانه می آورد. این را می توان با عناصر مستطیل شکل ، طراحی روستایی و مبلمان نرم با پارچه های بافت تحقق بخشید.

سبک رسمی: سبک های رسمی از ظرافت ، تقارن و مبلمان نفیس تشکیل می شوند. یک سبک زیبا با سقف های بلند ، چوب های صیقلی و پنجره های بلند را در نظر بگیرید. فرش های زیبا ، لوازم عتیقه و تزئینی برای این نوع فضای داخلی ضروری است………

سبک معاصر: سبک های مدرن روندهای موجود را زنده نگه می دارند. در حالی که آنچه داغ تغییر می کند ، به طور معمول نگاه معاصر شامل یک پیچیدگی اساسی ، ساده و ظریف است. اغلب رنگ های خنثی ، عناصر ساختاری موجود و قطعات مبلمان صاف و هندسی درگیر هستند.

سنتی: به سبک های سنتی نگاهی بیندازید و آنها را با برخی از آخرین روندهای تزئین مقایسه کنید. به احتمال زیاد خواهید فهمید که هیچ چیز واقعاً جدیدی نیست ، بلکه به روز شده است. صرف نظر از این ، سرگرم کننده است که می بینید مضامین ، پارچه ها و جزئیات مورد علاقه قدیمی با ظاهر جدید و تازه سازگار هستند.

  • رنگ و استعداد را انتخاب کنید.

بسته به سبک اصلی و تاثیرات آن، رنگ ها از سیاه و سفید تا قرمز ، سفید و آبی متغیر خواهند بود. رنگها و الگوهایی را که با موضوع شما و مد هستند رادر نظر بگیرید ، خواه شامل قهوه ای شکلاتی ، طرح گل ، بلوز جین و غیره باشد. به عنوان مثال ، یک دیوار رنگی می تواند فضا را زنده کند یا باعث بزرگتر شدن اندازه اتاق شود. از تئوری رنگ و سایر تکنیک ها برای انتخاب روش مناسب استفاده کنید.

شما همچنین می توانید با بکارگیری استعداد و سلیقه شخصی خود ،  پروژه داخلی خود را تزیین کنید.در روند تزئینات ، نحوه قرار دادن مبلمان و لوازمی را که دوست دارید ، و احساسات خود را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان